Najczęsciej zadawane pytania

1. Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?
- wpłaty można dokonać z góry (przedpłata na konto) - wpłacając pieniądze na nasze konto bankowe, normalnym przelewem lub oferowanymi na dole strony głównej kanałami płatności.
- płacąc za towar przy odbiorze przesyłki - wysyłka za pobraniem.

2. Czy możliwy jest odbiór osobisty zakupionego towaru?
Nie.

3. Jakie są koszty przesyłki ?

Koszty wysyłki są stałe - niezależne od liczby zakupionych produktów:
13 zł - przedpłata na konto (kurier GLS)

15 zł - wysyłka za pobraniem (kurier GLS)

11 zł Poczta Polska z dostawą do klienta

7 zł Poczta Polska z odbiorem w Placówce

9 zł Paczkomaty Inpost

 

Przy zakupie towarów na kwotę większą niż 350 zł Przesyłka Kurierska GLS GRATIS!!


4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie dane dotyczące wysyłek są opisane tutaj.

5. Jaki jest całkowity koszt zamówionego towaru? Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Całkowity koszt składa się z kwoty stanowiącej wartość zakupionego towaru plus koszty przesyłki - (przepłata/pobranie).

6. Czy oferowane produkty są objęte gwarancją? Na jaki okres?
Informacje dotyczące gwarancji i reklamacji są tutaj.

7. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym terminie. Co mam teraz zrobić?
Jeżeli przesyłka nie dotarła do Państwa w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia (e-mail) o wysyłce, prosimy o kontakt pod adresem e-mail, bądź telefonicznie (nr telefonu do nas otrzymacie Państwo w e-mailu potwierdzającym transakcję). Za każdym razem prosimy o podanie numeru zamówienia lub imienia i nazwiska zamawiającego.

8. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru? W jaki sposób?
Wszystkiego o zwrotach dowiesz się tutaj.

9. Chciał(a)bym złożyć reklamację. W jaki sposób mogę to zrobić?
Zanim złożysz reklamację sprawdź czy spełnione zostały jej warunki. Szczegółowe informacje dotyczące warunków reklamacji zakupionego na naszych aukcjach towaru znajdziesz tutaj.

10. Otrzymałem/am towar niezgodny z zamówieniem. Co mam teraz zrobić?
W takiej sytuacji prosimy o możliwie szybki kontakt e-mail bądź telefoniczny i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Jeżeli pomyłka nastąpiła z naszej winy zwrócimy oczywiście wszystkie koszty przesyłek poniesione w związku zaistniałą sytuacją.

11. Po kliknięciu opcji „Kup Teraz” chciał(a)bym zrezygnować z zakupu? Co mam teraz zrobić?
W takiej sytuacji prosimy jak najszybciej przesłać informacje o rezygnacji z zakupu na nasz adres e-mail bądź telefonicznie. Transakcja zostanie anulowana. Do Allegro zostanie wysłany formularz zwrotu prowizji - Kupujący nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji.

12. Towar, który otrzymałem/am jest wadliwy ? Co mam w takiej sytuacji zrobić?
Sposoby postępowania w takiej sytuacji opisane są tutaj.

13. Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co mam teraz zrobić?

W przypadku jakiejkolwiek pomyłki przy składaniu zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt e-mail bądź telefonicznie. Za każdym razem prosimy o podanie nazwy użytkownika z Allegro (nick z Allegro) dotyczącej konta, z którego został dokonany zakup. Prosimy także o wytłumaczenie w którym miejscu nastąpiła pomyłka - poinformujemy co dalej w konkretnej sytuacji należy zrobić.

14. Z jakiego materiału wykonane są oferowane produkty?
Informacje dotyczące materiału, z którego wykonane są oferowane przez nas produkty, zostały podane w opisach poszczególnych aukcji.

15. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Po zakupie niezwłocznie na naszą skrzynkę e-mail prześlij nam dane, na które faktura ma zostać wystawiona:
- Nazwa firmy (imię i nazwisko)
- Adres
- NIP

16. Co to jest numer katalogowy?
Numer katalogowy jest unikatowym numerem dla każdego modelu  ustalanym przez producenta. Pozwala ustalić dokładnie model towaru.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel