Odstąpienie od umowy

 

ZWROTY


Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (pobierz) i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz być uszkodzony.

Przelewy pieniędzy za zwrócony produkt realizujemy tylko za pomocą elektronicznych przelewów na wskazany w formularzu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.

Nie odsyłamy pieniędzy za pomocą przekazów pocztowych.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.


 

WYMIANA


Jeżeli jest to tylko możliwe (tzn. posiadamy dany model) istnieje możliwość wymiany towaru. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz być uszkodzony. Koszty transportu pokrywa kupujący. Gdybyśmy nie posiadali modelu na wymianę - gwarantujemy zwrot wartości produktu bez kosztów wysyłki, patrz warunki zwrotów. Pieniądze przelewamy na wskazane konto bankowe. W celu wymiany towaru proszę zastosować się do poniższych wskazówek:


Do paczki proszę włożyć wypełniony formularz wymiany (pobierz) oraz 13 zł na przesyłkę zwrotną. Proszę również do paczki włożyć dowód zakupu, jeśli wymiana dojdzie do skutku paragon zostanie odesłany wraz z wymienionym towarem. Towar odsyłamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, ale nie informujemy o tym. Przypominamy iż wymianie podlegają tylko towary nie posiadające żadnych śladów użytkowania. Oryginalne opakowanie powinno być opakowane papierem, nie może być bezpośrednio oklejone taśmą.

 

GWARANCJA I REKLAMACJE


Reklamacje do rozpatrzenia proszę kierować pod adres e-mail: sklep@peskado.pl

oraz numer telefonu: 500447230


Na wszystkie produkty zakupione na naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wady ukryte z wyjątkiem firmy Saenger, która udziela 60 miesięcznej gwarancji na wszystkie wędki i kółowrotki.

 
Podstawą przyjęcia reklamacji jest poprawnie i czytelnie wypełnione zgłoszenie reklamacyjne (pobierz) oraz dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
Sprzedawca na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na nasz adres: Ego-Sport ul. Na Wzgórzu 26 71-220 Bezrzecze. 

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w produkcie nie zużytym.
Reklamacji nie podlega: naturalne zużywanie się produktu; towar posiadający uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
 

W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.

Reklamacja to normalna sprawa przy sprzedaży produktów. Jeśli stwierdzą Państwo niezgodności towaru z umową konsumencką, skazy itp., proszę o kontakt z nami, a gwarantujemy, że na pewno znajdziemy satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie i unikniemy niemiłych sytuacji. Możemy Państwa zapewnić, że nigdy świadomie nie wysyłamy towaru wadliwego, ale przy dużej sprzedaży może nam umknąć jakaś wada, o której nie wiemy. Staramy się dołożyć wszelkich starań, aby sumiennie i rzetelnie przeprowadzić z Państwem transakcję, o to samo prosimy Państwa. Jesteśmy tylko ludźmi i zawsze możemy się porozumieć ku obopólnemu zadowoleniu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel